czwartek, 26 czerwca 2014

#2


Cześć ,dzisiejszy post chciałabym poświęcić marce TRIANGL która promuje swoje słynne stroje kąpielowe,które oczarowały mnie swoimi kolorami.
Strój jest bardzo wyjątowy ponieważ ,jest on wykonany z neoprenu czyli 
z takiego materiału jak kombinezony płetwonurków.Jest bardzo wygodny
,świetnie przylega do ciała,nie rozciąga się oraz nie trzeba go poprawiać jak inne stroje kąpielowe,ale jest i minus trzeba o niego bardzo dbać.
Można go zakupić z różnych stron,ale również na allegro za około 250 zł,cena jest wysoka,ale moim zdaniem jest warty tej ceny.Może on nam posłużyć 
dobre parę lat.
Dajcie znać w komentarzach czy podoba wam się i czy kupiły byście dla siebie taki strój,więc trzymajcie się ciepło i czekam na wasze komentarze chętnie odpowiem na pytania :)

 




cytat: "Mów o drodze we mgle Kiedy wciągał mnie piach Gdy nie miałem już sił By się odbić od dna"

14 komentarzy:

  1. piękny do opalonego ciała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, jakbym spotkała gdzieś i mogła przymierzyć, to wtedy bym się zastanawiała. A takto w ciemno nie wydam tyle kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tu jest ten minus że jeszcze nie widziałam go w polskich sklepach ,wielka szkoda :<

      Usuń
  3. strój śliczny, ale nie wydałabym tyle kasy na strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem,ale jednak może długo służyć,a strój taki zwykły zazwyczaj po lecie zaczyna nam się już nie podobać i kupujemy nowy.

      Usuń
    2. I ten strój również może nam się przestać podobać po wakacjach i kupimy nowy :)

      Usuń
  4. Na pewno opalone ciało pieknie w nim wygląda. Dodałam do google+. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ma śliczny kolor <3
    zapraszam do mnie kolorowakreda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki strój wygląda świetnie :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten strój jest naprawdę śliczny *_* muszę się zaopatrzyć w nowy na lato :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie słyszałam o tej marce. Chociaż ja ogólnie modą się nie interesuje. Śliczny stój, ale jest drogi.
      Pozdrawiam
      Idril
      Zapraszam do mnie: http://dziecko-nadziei.blogspot.com/

      Usuń
  8. no dość spora sumka jak na strój kąpielowy, ale muszę przyznać, śliczny jest ten co dałaś.

    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam w UK wiec cena dla mnie nie jest zbyt wysoka, gdyz wszystko przemienia sie w £ :D czyli 5x nizsza cena.
    Jezeli chodzi o stroj, hm.. Wszyscy sie niz jaraja, ja osobiscie nie jestem nim az tak oczarowana- moze byc :p

    OdpowiedzUsuń