sobota, 28 czerwca 2014

#3


Witam wszystkich dzisiejszym naszym tematem będą Conversy z nowej kolekcji, napiszę własną opinie o nich. Zdjęcie moich bucików załączam niżej.. 


A więc zacznę od tego czy jestem zadowolona z zakupu,
 tak jestem bardzo zadowolona.. jest to moja pierwsza para conversów
, i jeszcze dodając to że uwielbiam biały kolor bucików,
 odrazu mnie zachęcił do zakupu ich.
 Noszę je jako buty codziennie więc są w bardzo dobrym stanie!
 Jednak nie ukrywam że jestem zawiedziona z tego,
 iż rozmazuje mi się znaczek mimo,
 że nie ocieram gumą o niego, ani nie prałam..
 Nie mam pojęcia czy innym osobą też,
 ale akurat wypadło na to że wyszło jak wyszło.
.Moja przyjaciółka ma starszą ich wersję ,
w której po 7 miesiącach znoszenia ich, 
prania znaczek jest jak zupełnie nowy
. Czytałam również na internecie czy możliwe aby to były podróbki,
  i wyczytałam że nie,
 że są to oryginalne, jednakże możliwe że to wina sklepu ,
w moim mieście bo w salonie converse za,
 taką samą cenę kupimy zupełnie inne.. 

A wy dziewczęta? jesteście zadowolone z nich? 







5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem są świetne :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2014/06/niedoskonaosci-jak-z-nimi-walczyc_25.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mam takie same ! znaczy miałam dopóki mi ich pies nie pogryzł :)http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne!

    https://snowgangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moich też zmywa się znaczek tyłu, ale twoje są śliczne. Uwielbiam białe buty.
    Zapraszam na mojego bloga :D
    thisislife-beautifullife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też Conversy, tez rozmazuje mi się znaczek z boku. Nie przejmuj się, wszyscy znajomi, którzy również je mają, mają ten sam problem. ;p

    OdpowiedzUsuń